سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دختر ها :

بعضی از اونا واقعا می خونند وقتی میرن سر کتاب تا یکی دو ساعت دیگه کله شونو از کتاب بر نمی دارند. عادت دارند زیر مطالب کتاب خط بکشند که بعدا بخونند

بعضی هاشون هم که مثلا درس می خونند کتاب جلوشونه چشمشون هم روی کتابه ولی حواسشون یه جای دیگست......

یه عده ای هم هستند که به بهونه اینکه مشکل دارن زنگ می زنند  خونه دوستشونو دوستشون هم خدا خواسته حدود یک ساعت و اندی به طوری که اشک ودود تلفن در میاد برای هم  قصه تعریف می کنند.

واما پسر ها :

یا درس نمی خونند یا وقتی می خواند بخونند باید حسش بیاد. وقتی حسش میاد که  شب امتحانه .....یه کم که درس خوندن یه موردی پیش میاد و بهش خیره میشن

 و به یه چیزی فکر می کنن بعد انگار که درس خوندن بلند میشن میرن استراحت می کنن بعد از یک ساعت استراحت  دوباره میرن می شینن فکر می کنن وقتی فکرشون تموم شد کتاب را ورق می زنن یکم براندازش می کنن وزنش می کنن استخاره می کنن برای خودشون تقسیمش میکنن میگن تا ساعت فلان اینقدر می خونم  تا ساعت فلان اینقدر بعد میرن استراحت کنن . حین استراحت حسشون تموم میشه حال ندارن برن بخونن ولی چون می دونن فردا امتحان دارن پا میشن میرن سر کتابشون .

همینجور که میخونن هیچی حالیشون نیست چون جای دیگه فکر می کنند( لازم به ذکر است که هیچ وقت در هیچ موقعیتی فکر نمی کنند فقط موقع درس خوندن فکرشون میاد) بعد از نیم ساعت دوباره میرن استراحت . بعد سه ربع استراحت می بینن  خیلی دیر شده . دوباره میرن درس بخونن این بار می خونن یه چیزایی هم یاد میگیرن ولی چیزایی که یاد نمی گیرن را میذارن که فردا از رفقا بپرسن یه کم به معلمشون فحش میدن می گن اینارو درس نداده . خلاصه اخرش نمیرسن کتاب را تموم کنن فردا میرن می بینن که دوستاشون یه چیزایی می گن که تا حالا به گوششون نخورده بعد اعصابشون خرد میشه اونایی هم که خونده بودن یادشون میره به همین سادگی !

 






تاریخ : جمعه 90/3/13 | 9:19 عصر | نویسنده : فرزانه | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.